Ik ben op zoek naar een man die begripvol, zorgzaam, aanhankelijk, attent is en die mij kan accepteren en van me houdt om wie ik ben. Vooral, dat je in god gelooft.
Ik ben op zoek naar een man met hetzelfde heeft karakter als mij. Hopelijk is hij nog te vinden en wacht hij ook op mij. Ik zal ernaar uitkijken hem in mijn armen te hebben en heerlijk met je te knuffelen en zoenen.
Ik wil dolgraag de man willen vinden die het aandurft om samen paard te gaan rijden. Ik wil dat delen met je maar ook zoeken naar die klik en elkaar daarin ontdekken dat is belangrijk!
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Mellieehh, 27 jaar · Berg en Terblijt
Ik ben op zoek naar een man die cool en grappig is! Ik wil dat je echt goed bent in alles, want ik ben zo actief en een beetje agressief
Priegell, 27 jaar · Heverlee
Je praat niet over onnodige zaken waar alleen maar kostbare tijd mee verloren gaat.
JessicaJones, 26 jaar · Baarland
Eerlijk, trouw, volwassen, goedhartig en begripvol. Ik hou niet van een leugenaar, als je wilt spelen, neem alsjeblieft
Ha2el26, 26 jaar · Stedum
Je wilt graag seks met me hebben, je zult alles doen om me te plezieren, we moeten een afspraak hebben over de dag waarop we elkaar
Chahinezz, 26 jaar · Utrecht
Volgt
Marrr1a, 27 jaar · Weert
Dus ik ben op zoek naar een man die precies weet hoe een vrouw moet worden behandeld en weet wat een vrouw zoals ik nodig heeft
Sofialatina, 26 jaar · Hoorn
serieus verzorgd en spontan? en interesse reageer dan snel xxx groetjes
Huisanne1989, 27 jaar · Huizen
Jij bent ook op een punt gekomen in je leven dat je voelt dat je er klaar voor bent om het een stukje rustiger aan te gaan doen en