Ik ben op zoek naar een man die begripvol, zorgzaam, aanhankelijk, attent is en die mij kan accepteren en van me houdt om wie ik ben. Vooral, dat je in god gelooft.
Ik ben op zoek naar een man met wie ik kan lachen en mijn dromen waar kan maken, een grappige en zeer respectvolle sensuele man die open staat voor nieuwe ervaringen van liefde
Wat je te bieden hebt is tijd genoeg, je bent ongelooflijk krachtig en in je hoofd zitten zoveel geile fantasieën dat we meer dan genoeg te doen hebben in de komende jaren!
Ik ben dol op uitgesproken mannen die mij af en toe een tikje tegen mijn volle billen geven. Dan voel ik me gewaardeerd en gevleid tegelijk. Ik ben een open boek en zeg wat ik wil en dat laat ik je ook merken.
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Krisje5, 27 jaar · Veendam
Ik woon samen met een huisgenoot dus ik kan als zij weg is gebruik maken van het heel huis en anders als ze thuis is alleen op mijn
Kariii-, 26 jaar · Antwerpen
Ik ben op zoek naar een serieuze relatie, dus ik wil dat je er serieus mee om gaat over dit datingsysteem. Ik wil dat je een man
IvyNo1, 27 jaar · Alkmaar
Ben je een geduldig type? En heb je de tijd om mij te leren kennen? Laten we goed zijn voor elkaar, ik ben er klaar voor in ieder
SweetMilou, 27 jaar · 's-Hertogenbosch
Ik wil een man vinden voor echt heel goede seks en dat is nu allemaal in mijn gedachten. Dat is ook naar jouw mening ook perfect?
Love2shop91, 26 jaar · Grou
Ik ben een simpele lekkere vrouw. Een man die geen seks wilt past dus echt niet bij mij. Ik heb echt een man nodig die mij eens
MA-, 26 jaar · Utrecht
Volgt
Mellodyy, 27 jaar · Ulestraten
Je wilt de tijd nemen en meer te weten komen over je vrouw. Je wilt de liefde van je leven vinden, een meisje met wie je graag gaat
SandrinaS, 27 jaar · Westbroek
Ik eis niets hoor, wil gewoon jou leren kennen zoals je bent en dat is het meest puur van alles. Denk je dat we er goed aan doen