Ik ben op zoek naar een man die begripvol, zorgzaam, aanhankelijk, attent is en die mij kan accepteren en van me houdt om wie ik ben. Vooral, dat je in god gelooft.
ik wil een man ontmoeten die bereid is om me op een date te nemen. een man die volwassen genoeg is om een serieuze relatie aan te gaan. En een man die dit alles serieus neemt
Ik ben op zoek naar een fatsoenlijke man die vrienden met me wil zijn met de gedachte dat het tussen ons iets meer kan worden dan dat. Ik sta altijd open om over de toekomst te praten en ik hou er niet van om tijd te verspillen. Dus als je mijn vriend wilt zijn, laat het me dan snel weten.
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
ShYvonne, 26 jaar · Katwijk
je moet een beetje tegen een gekke meid kunnen, die soms ook hyper is. Jij moet een goed gevoel voor humor hebben, Geen bankhanger
KittyS, 27 jaar · Gent
Een ervaren minnaar
Kirsie, 26 jaar · Wognum
Heb jij ook genoeg van losse avontuurtjes en is het voor jou ook tijd geworden om iemand te vinden om je aan te kunnen binden
TeerrXxX, 26 jaar · Nieuwerkerk
Ik heb een beer van een vent nodig. Iemand die mij optilt en tegen de muur drukt. Twee sterke handen die mijn borsten en billen