Ik ben op zoek naar een man die begripvol, zorgzaam, aanhankelijk, attent is en die mij kan accepteren en van me houdt om wie ik ben. Vooral, dat je in god gelooft.
Jij bent zachtaardig met een bende humor, je bent leuk, af en toe een beetje gek, je hebt je minder leuke punten maar wie heeft die niet toch? Laten we het onszelf makkelijk maken en gewoon met elkaar in contact komen?
Laten we lief zijn voor elkaar zijn als we elkaar ontmoeten. Ik ben er heel zeker van dat ik er alles aan zal doen om jou goed te doen voelen, ik ben echt bereid om heel veel voor je te gaan. Ben jij ook hier om plezier te maken?
Over jou man of vrouw kan ik kort zijn! Ik ben een gewillig type en wil alles wel eens een keer geprobeerd hebben. Voorkeur gaat wel naar een stel, maar ik ben niet te moeilijk als het gewoon een man of vrouw is die wel iets leuks met mij wil beleven.
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Missfearless, 27 jaar · Vianen
Volgt
Abey0, 27 jaar · Terhole
Ik denk niet dat ik naar een bepaald soort man op zoek ben maar meer een leuke jongen die me wat spanning kan geven. Ik wil geen
NaughtyXenthex, 26 jaar · Cruquius
Een maatje voor de lekkerste seks dat is een must! Ik hoef geen relatie maar wel wil ik genieten van seks. Met jou en dan keer
Geilemeid22, 26 jaar · Hoegaarden
vertel ik je later
Nachtwacht90, 27 jaar · Burgwerd
Je bent een man die op zoek is naar spanning en avontuur. Die houdt van onvoorspelbare en impulsieve dingen. Heb je ook wat
Jikkes, 27 jaar · Aspelare
Ik heb 2 relaties gehad met jongens waarvan ik eigenlijk niet hield. Ik heb mezelf een beetje voor de gek gehouden dat het echt
LadyMady, 27 jaar · Heerlen
Ik ben Madeline, die een beste vriend wil. Ik vind het leuk om iemand voor altijd mijn BESTE VRIEND te noemen. Het is nogal cheesy
IWant2Rid3Y0u, 27 jaar · Mijdrecht
Ik vind het leuk om er voor elkaar te zijn en elkaar te geven wat we willen. hoe dan ook is dat een fijne gedachte, maken we die