Ik ben op zoek naar een man die begripvol, zorgzaam, aanhankelijk, attent is en die mij kan accepteren en van me houdt om wie ik ben. Vooral, dat je in god gelooft.
Jij schrikt niet van mijn wens en als je er zelf nog geen ervaring mee hebt is niet erg. Dan gaan we het samen proberen en zien we of het wel of niet lukt. Lukt het niet, geen man overboord, maar dan hebben we het geprobeerd.
Je bent geil dat zeker. Je wil altijd en je draait niet te lange verhalen in elkaar. Je hebt geen moeite met een vrouw die weet wat ze wil. En je vind het niet erg dat ik alles gewoon mag van mijn moeder. Ben jij dus een ECHTE man dan hoor ik je wel.
Laten we lief zijn voor elkaar zijn als we elkaar ontmoeten. Ik ben er heel zeker van dat ik er alles aan zal doen om jou goed te doen voelen, ik ben echt bereid om heel veel voor je te gaan. Ben jij ook hier om plezier te maken?
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Jannetx, 27 jaar · Zuidwolde
Het zou super zijn als je een beetje uit de omgeving zou komen zodat wij samen leuke dingen kunnen gaan doen, maar afstand moet
Brasil90, 27 jaar · Rotterdam
Een leuke en vooral gezellige jongen die van dansen en muziek houdt. Een man die van stevige ronde billen houdt ;)
Truelove90, 27 jaar · Utrecht
Eigenlijk voldoe je al als je reageert. Ik vind het namelijk erg leuk om iemand te leren kennen. Ik ben spontaan en kan heel
Ysolt, 27 jaar · Leuven
Een leuke man die net als ik kleding in je eigen huis ook absoluut niet prettig vind. Naakt kunnen zijn wanneer je wil betekend
Joy Joys, 27 jaar · Meeswijk
Je wilt me mee uit nemen voor een date en we kunnen dan genieten van elkaars gezelschap, je bent aardig en ook een beetje ondeugend,
GlowAngel, 26 jaar · Alphen aan den Rijn
Ik hoop dat je hartstochtelijk en zorgzaam voor me zult zijn. Ik beloof je dat dit echt leuk voor ons zal zijn. Ik geloof dat
Marie21, 27 jaar · Assen
Ben jij een leuke, spontane jongen met veel humor? Dan ben je bij mij aan het juiste adres.
OlliieX, 27 jaar · Blaasveld
Je bent opgewonden om bij mij te zijn, je zult me ??alles vertellen waar je aan denkt. Je zult niet verlegen voor me zijn!