Je bent gewoon een jongen die mij wil leren kennen, dit meisje uit Friesland. Misschien kunnen we elkaar nog wat leren, het hoeft allemaal niet te serieus ofzo hoor, gewoon genieten van elkaars gezelschap, dat is het belangrijkst. We zijn nog hartstikke jong dus kom op en neem contact met me op!
Ik hou van reizen en nieuwe plekken zien, verschillende culturen leren, nieuw eten uitproberen, etc. Ik reis vaak, zo vaak als maar kan. Hoe dan ook, als je mijn profiel leest en denkt dat je me wilt leren kennen, stuur me dan een bericht. Ik ben lief en mooi
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Marijkeutr, 22 jaar · Utrecht
Volgt
MissBowTie, 23 jaar · Urk
Nieuwsgierig en vol interesse in mijn persoontje :)
Joelle4U, 23 jaar · Haarlem
Iemand die een eeuwige liefde wil, die mijn handen in de vlammen van de hel houdt. Ik haat leugens, ik wil dat hij eerlijk is,
Whoeiii, 23 jaar · Deventer
Ik hou van mannen die wat ouder zijn dan mij of je moet uit je pubertijd zijn. Een man moet eerlijk, betrouwbaar, lief en begripvol
Luli1994, 23 jaar · Eindhoven
volgt
Asterr0, 22 jaar · Dieren
Ik wil ervoor gaan en alles doen wat we zo leuk vinden. Ik ben er klaar voor. Heb je dezelfde ideeën ? Ik wil dingen met je
KkAaTtYy, 23 jaar · Buggenhout
Ik ben op zoek naar iemand die fit en gezond is en die weet hoe je een vrouw de hele tijd gelukkig kunt maken. Als je me goed behandelt,
Firy, 22 jaar · Antwerpen
Jij bent niet iemand die met mij uit wil om wille van de seks. Jij bent iemand die houdt van een avond gezelligheid en misschien