Ik wil een lieve man die zorgzaam en liefhebbend is. Iemand die er voor mij is wanneer de tijden ruig worden maar ook iemand met wie ik een geweldige tijd kan hebben en kan lachen.
Ik hoop dat je na het lezen van mij profiel niet al teveel bent geschrokken want dat is niet mijn bedoeling. Jij zoek een leuke meid om regelmatig mee af te kunnen spreken. Je staat er open voor om in overleg met mij te gaan experimenteren. Je wilt zo vaak als mogelijk een date met mij plannen en elkaars grenzen
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Wieneke91, 26 jaar · Kamperland
Ben jij die man die het ook beu is, om vaker alleen te zijn ondanks de vrienden kring. Ben jij iemand die ook gevoel voor humor
Steffie Liene, 27 jaar · Katwijk
Je vind het niet erg om soms een paar dagen alleen thuis te zijn omdat je weet dat ik terug kom naar je, je bent er dan voor me en
Hailey2006, 26 jaar · IJhorst
De man van mijn dromen! De man die me gelukkig maakt! De man met wie ik de rest van mijn leven wil doorbrengen! Mijn prins charmant,
Peekaboe, 27 jaar · Abbekerk
Nieuwe contacten, vrienden, tja ik heb geen idee wat deze site mij gaat brengen maar ik merk het wel.
LeukemeidSingle, 26 jaar · Leuven
enlighten me...
Neeltje90, 26 jaar · Appelscha
Rollenspellen hou je van en meer heb ik niet te zeggen. Het gaat alleen om geile seks en dat in de vorm van een rollenspel. De
Cool-Vicky9, 26 jaar · Oostkapelle
Hou van jongens/mannen die weten wat ze willen, die voor hetzelfde als ik gaan en zich niet anders voordoen dan dat ze zijn.