Een leuke lieve man die volwassen genoeg is om beslissingen te maken. Open staat voor een relatie en gek is op dingen doen zodat ik verlaafd aan hem raak. Waar is die man? Die mij een goed gevoel geeft in zijn armen. Ben jij het?
Vind het belangrijk dat een man er leuk en goed verzorgd uitziet. Hij heeft een normaal sociaal leven waarin wel een leuk contact in past. Is betrouwbaar, eerlijk, wel mannelijk en doet moeite om mij voor zich te winnen.
Ik heb een man nodig die me zal waarderen en respecteren als een vrouw ... Ik heb een man met serieuze bedoelingen nodig die klaar is om belangrijke beslissingen te nemen ... Ik wil mezelf net zo veilig bij hem voelen als achter een stenen muur ...
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Liesel, 26 jaar · Alphen aan den Rijn
Kom jij het mij vertellen?
Yulia91, 26 jaar · Geesteren
Ik zou graag contact willen hebben met mensen uit andere landen, een open-minded man, grappig, spraakzaam, iemand die serieus
Lishia, 26 jaar · Grembergen
Lief en zorgzaam. Iemand die me laat voelen om geliefd te zijn en hoe belangrijk ik voor hem ben , die dingen kan doen waardoor
Olivia 3, 27 jaar · Akersloot
Een man lief maar ook sexy. Iemand waar ik mee kan praten maar ook veel plezier mee kan hebben in bed. Een single man, die positief
Trix91, 26 jaar · Almere-Hout
Ik wil met jou kunnen lachen, gieren en brullen de hele dag. Actief en open om nieuwe dingen te leren of te doen enz... Je hebt
MirandaLoving, 26 jaar · Piringen
Ik zou wel weer een relatie willen maar vind het ook al gezellig om gewoon af te spreken en dan te zien wat er allemaal van kan
NastyxDonna, 27 jaar · Amstelveen
Nu hoor ik weleens van vrienden, dat ik een meid ben met een uitstraling van iemand die alles op orde heeft. Dat is ook zo, maar
GerryKiss, 27 jaar · Erpe
Ik hoop dat je lief, romantisch en mijn prins bent. Als je dat bent, zal ik je speciaal laten voelen als we samen zijn. Word je