Je hebt een goed gevoel voor humor en kan dingen leuk maken als ik bij je ben. Energiek en kan me laten glimlachen en lachen als we samen zijn. Een goede man die volwassen genoeg is om zijn eigen beslissingen te nemen. Leuk om bij te zijn!
Ben jij een vrolijke gozer die in de weekenden (veel) tijd heeft? Zie je het wel zitten om samen met mij dan wat tijd door te brengen? Eens uit gaan, sporten of gewoon samen wat chillen. Hoop wel dat je eerlijk en serieus bent en me niet aan het lijntje houdt.
Op zoek naar een leuke date en misschien dan later meer;):$ Ik zoek het liefst iemand die niet ouder is dan 28 tenzij je heel leuk en rijk bent haha ;)
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Goldplay, 27 jaar · Zutphen
Ben je een type die een meisje accepteert zoals ze is, dan ben je de juiste voor mij. Misschien kan jij me ook wegwijs maken,
Astrid91, 26 jaar · Herfelingen
Weinig te vragen ook niets te klagen hihi. Ik ben super makkelijk in de omgang ben jij dat ook? Lekker samen lachen, knuffelen
Juullia90, 27 jaar · Keerbergen
Jij bent erg zachtaardig met vrouwen en jij weet ze op de juiste manier te behandelen. Jij bent ook geduldig met mij!
Cathy Me, 26 jaar · Haalderen
Ik wil gewoon een sekspartner hebben. Ik mis het gevoel van seks met iemand hebben. Ik vind dat heel ondeugend. Wat doe je op
Framboosje, 26 jaar · Onkerzele
Ben jij iemand die gek is op een rollenspel? Dan zoek ik jou. Misschien heb jij ook nog wel een fantasie dan kunnen wij elkaar
Carushh, 27 jaar · Heerle
Ik heb niet zulke goeie ervaringen met mannen gehad en zoek nu eindelijk een lieve man die bij mij dat gevoel kan wegnemen.
Rosy92, 26 jaar · Geldermalsen
'Ik ben dol op een man die ook van muziek en anime houdt, het zal een plus voor me zijn, want we hebben veel dingen om over te praten,
Doyoulooking, 26 jaar · Noordbroek
Het is voor jou geen probleem dat ik een relatie heb want voor jou is dit ook puur om intiem contact te hebben, teder en fijn contact