Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?
Een seksmaatje vinden om dat tekort op te vullen. Dat is een must voor me. En daarna kunnen we altijd nog zien of we het voor vaker gaan doen of niet. Heb jij daar ook zin in? Kusjesss, Pamela
Je bent een single man die open staat voor een lange relatie. Je bent aantrekkelijk en je rookt niet. Ik hou ook niet van mannen die drinken en altijd dronken worden. Je gebruikt ook geen drugs en bent welgemanierd.
Een maatje voor de lekkerste seks dat is een must! Ik hoef geen relatie maar wel wil ik genieten van seks. Met jou en dan keer op keer als de eerste keer wel zo lekker is.
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Linaa900816, 27 jaar · Heerlen
Ik denk wel dat jij ervoor open staat om eens wat beter met elkaar overweg te kunnen. Het zou wel leuk zijn als we met elkaar kunnen
MariaN10, 26 jaar · Munstergeleen
Je bent een expert in seks, je moet me eerst leren kennen en we moeten naar een leuke plek gaan, laat me iets weten wat je leuk
Hetefoef, 27 jaar · Boechout
Volgt
GorgeousxGraci3, 26 jaar · Bronneger
Ik hou van creatieve mannen. Mannen die weten wat ze willen in het leven en daar ook voor gaan. Een carrière hoeft niet
Nuela , 27 jaar · Rotterdam
volgt
Vixxxen, 27 jaar · Kraggenburg
Stel jezelf eens voor! :) En waarom zou ik voor jou moeten gaan ;)