en jij zou jou moeten zijn, en niets meer. probeer niet zo erg om indruk op mij te maken. Ik kan onder de indruk zijn van, kleine dingen, ik ben geen materialistische vrouw. dus probeer het niet oke?
Je moet flexibel zijn en altijd betrouwbaar en eerlijk, ik ben mijn hele leven heel eerlijk geweest, maar ik heb niet dezelfde eerlijkheid gekregen van mijn vorige relaties. Vind jij dat kunnen?
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Suzee930510, 24 jaar · Maasmechelen
Een leuke jonge die mij niet voor een ding zou willen, waar uiterlijk niet alles is maar wel belangrijk en die het weet hoe je
Boyz Gezocht, 25 jaar · Purmerend
Dat mag jij me vertellen. Alleen hoop ik dat je leuk en grappig bent maar ook lief en eerlijk. Dat zijn belangrijke dingen voor
LaceyLoove, 25 jaar · Hoeven
Ik zou graag een sekspartner hebben, alleen voor seks natuurlijk. Seks is alles wat ik wil en waar ik nu aan denk. Ben je een
Evaa91, 25 jaar · Antwerpen
Generos ;)
DancingAri, 24 jaar · Lelystad
Het zal beginnen met een paal van staal, maar daar blijft het niet bij. Wanneer ik met die koude metalen paal klaar ben is die
Lilynice, 25 jaar · Schiedam
Ik waardeer eerlijkheid, integriteit en loyaliteit en verwacht die kwaliteiten bij een eventuele potentiële partner.
19Aubrey92, 25 jaar · Heemstede
Het is niet gemakkelijk voor jongens om te doen, maar elke man die attent is op wat een meisje zegt of doet, is een man die uiteindelijk