Mja, hoe jij moet zijn? Net zo gek als ik, dat zou al een heel goed begin zijn. Het is niet mijn bedoeling het met jou te hebben over de zin van het bestaan of over de brexit, laten we lol hebben samen en daarna kijken we wel. Geen dingen beloven die je niet kunt nakomen, doe ik ook niet :D
Een man die echt van me houdt, mijn verleden accepteert, hoe verschrikkelijk het ook was, of wat me ook maar overkomen is . Hij zou me nog steeds accepteren en van me blijven houden omdat hij mijn toekomst wil zijn. Denk je dat we samen een goede tijd kunnen hebben?
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Hottiehotspot, 24 jaar · Maaseik
alles bijzonder
Djedi93, 24 jaar · Cuijk
een rustige lieve man gezelligheid sex en lol
Elfie19920107, 25 jaar · Oostende
Een man die openstaat voor een seksrelatie
Menthada, 25 jaar · Arnhem
Muziek is altijd leuk, wie weet ben je wel degene die dezelfde dingen leuk vind. Daar gaat het mij om dat ik met iemand in gesprek
ChickMarley, 24 jaar · Gouda
Spontaan lief zacht en gezellig.
Ariacc, 24 jaar · Ruurlo
Ben je een aardige man die graag leuke dingen doet voor de vrouw met wie je bent? Ben je opgeruimd, laat je anderen glimlachen?
Selfshot, 24 jaar · Helmond
ik ben opzoek naar een vaste relatie maar daten is ook geen probleem, ik zou het geweldig vinden om samen de wereld te ontdekken
Coolascanbe, 24 jaar · Strijensas
Ik kom uit Limburg, maar vanwege m'n studie naar Amsterdam op kamers gegaan. Mijn vriend heeft het daarom dus uitgemaakt.