Ik wil nog steeds plezier hebben, dus ik heb zoveel mogelijk andere dingen te doen dan een paar leuke dingen te vinden. Ik ben erg opgewonden om deze keer iets nieuws te proberen!
Het mooiste zou zijn als je ook motor rijd, niet dat dat verplicht is. Je bent niet bang aangelegd en gaat ook graag een uitdaging aan. Je houd van een feestje maar slaat een wandeling of een etentje ook niet af. Uiterlijk is niet super belangrijk, maar ik hou wel van een wat stoerder type. Je wilt een mooie
SuziesPoints, 26 jaar · Amersfoort
♥ Utrecht ♥ Bruin haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Ik ben op zoek naar een romantische man, misschien een geweldige persoon die met mij mee wil reizen, en natuurlijk moet je mij wat plezier bezorgen. Ik wil het wel.
Lorena199004, 27 jaar · Amersfoort
♥ Utrecht ♥ Blond haar ♥ Groene ogen ♥ Slank lijf
Volgt
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Hhaileyy101, 26 jaar · Massenhoven
Ik wil een veilige, vriendelijke, aardige en romantische man vinden, iemand die nooit het verlangen heeft verloren om elke
Issy0212, 26 jaar · Schin op Geul
Ik weet dat er hier ook mannen zijn die ook alleen maar plezier willen hebben en verder niets! Als jij mij graag wat beter zou
AylaMo, 26 jaar · Zweeloo
Een leuke gezellige jongen die graag plezier maakt in het leven en ook wel serieus kan zijn.
Priscilla19, 26 jaar · Rhoon
Volgt
Linde199001, 27 jaar · Aalst
Ervaren man die het heerlijk vind om gepijpt te worden voor we aan de daad beginnen.
Yanaika9104, 26 jaar · Kapellen
Ik zoek warmte, een leuke jongen, door dik en dun, liefde... gezelligheid, iemand om mee op vakantie te gaan...
Linaa900816, 27 jaar · Heerlen
Ik denk wel dat jij ervoor open staat om eens wat beter met elkaar overweg te kunnen. Het zou wel leuk zijn als we met elkaar kunnen
Estrella, 27 jaar · Zwijndrecht
Niet specifieks, maar gewoon op zoek naar mensen die mij willen toevoegen en gezellig chatten.Liever geen domme gasten