Ik ben dol op een man in de buurt. Dat is een wilde gedachte voor mij en dat is wat ik nu wil. Zullen we het goed beginnen? Ik denk dat we het gewoon moeten doen.
Ik ben op zoek naar een normale man. Een beetje van mijn leeftijd, die houdt van gezelligheid en lollig is, maar vooral iemand die een leuke tijd wil hebben samen. Laat je me weten of jij diegene bent?
Je staat met beide benen op de grond, hebt dromen maar die zijn reëel en te verwezenlijken. Je houdt van gezelligheid, de natuur, sfeer/knusheid, intimiteit en bent een prater. Aan een binnenvetter heb ik niets. Ik zoek iemand die zich durft te uiten, open en direct is. Pas jij in dit plaatje en ben
Je houdt er niet van om van vrouwen profiteren en je bent een echte heer. Je vindt het leuk om op natuurtrips te gaan en gewoon in de natuur te zijn. Je houdt ook van dieren, vooral honden.
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
LuniInAmsterdam, 24 jaar · Amsterdam
Sportief, spontaan en ervaren, ben jij dat dan hoor ik graag van jou en ik hoop ook dat je met een vrouw om weet te gaan.
Nassira92, 25 jaar · Franeker
Ik denk dat ik je op die manier toch het beste kan bereiken. Ik heb je namelijk in de kroeg nog niet gezien. Of misschien ben je
TamaraKoons, 24 jaar · Amsterdam
Relatie is stuk gelopen toen ik in het buitenland was. Hij dacht dat dat een vrijbrief was om eens flink vreemd te gaan. Nou
Cake Cindy, 24 jaar · Paasloo
Ik zou willen dat hij intelligent was. Ik wil niet de slimme in de relatie zijn. Ik zou graag zijn intellectuele gelijk willen
FaellX, 24 jaar · Elsegem
Je hebt ambitie en je doet je best om dit te bereiken. Ik denk dat we elkaar in dat opzicht kunnen helpen. We moeten gewoon open
WIEOWIESiSingle, 25 jaar · Utrecht
volgt
Joy A Lot, 25 jaar · Genderen
Dus ik ben hier op zoek naar een goed uitziende man met een goed uiterlijk, sterke armen, mooi lichaam. Leeftijd is niet belangrijk.
Elyse S, 24 jaar · Ouwsterhaule
Stuur me alsjeblieft een bericht en hopelijk zal ik je dan gaan zien. En ik kan je nacht leuk maken, ik zal ervoor zorgen dat