Ik ben dol op een man in de buurt. Dat is een wilde gedachte voor mij en dat is wat ik nu wil. Zullen we het goed beginnen? Ik denk dat we het gewoon moeten doen.
Je hebt een hele ondeugende man met een lekker tongetje om me te kietelen en te teasen en met je handen ga je me zo te plezieren dat je mij gaat laten gillen van genot! Ben jij die man die dit kan gaan regelen voor mij?
Leuke respectvolle jongen, aardig, eerlijk, gezond haha grappig, beetje stylevol, maar niet zo'n bontkraagjes figuur. Stereotypes heb ik werkelijk een stronthekel aan. Beetje romantische aangelegd, tja je moet wat overhebben voor een meid als ik :p
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Selfshot, 24 jaar · Helmond
ik ben opzoek naar een vaste relatie maar daten is ook geen probleem, ik zou het geweldig vinden om samen de wereld te ontdekken
Tooske01061993, 24 jaar · Oostkapelle
je voelt je wel aan gesproken door een glad en baby zacht kutje?
Maiika0, 25 jaar · Schilde
Ik hou van lachen en het leven ten volle te leven. ik zie het glas altijd halfvol. Jij bent makkelijk in de omgang en zeker geen
Altijdzinn, 25 jaar · Utrecht
Ik zoek een maatje die denkt mij wat te kunnen leren :3
Lindy19, 24 jaar · Heino
Gezellige jongen geen voetbal zeikerd, maar wel stoer en zelfverzekerd, geen emo
Snoepje1993, 24 jaar · Goes
Geilemeid18, 24 jaar · Amersfoort
volgt
Addah, 24 jaar · Zeerijp
Je moet stout met me zijn en me het gevoel geven dat ik de jouwe ben, dan breng je me ergens naar toe!